Team Naturecan

Andy Duckworth

Oprichter en CEO

Andrew is de voormalige CEO van Myprotein tussen 2012 en 2018 en Board Director bij The Hut Group. Bij Myprotein hield Andrew toezicht op het online merk en werd zo de wereldleider online in de wellness categorie gedreven door snelle assortimentsuitbreiding en een agressieve globalisering.

Hij begeleidde ook de bouw van een ultramoderne productiefaciliteit van BRC A-klasse in het Verenigd Koninkrijk.

Eerder was hij Head of Business Planning bij Matalan en Pets At Home. Andrew is ook CIMA-gekwalificeerd.

Paul Finnegan

Oprichter en productdirecteur

Paul heeft 18 maanden aan de bedrijfsstrategie gewerkt, waarvan 4 maanden in de VS.

Hij had eerder succes in de drankenindustrie in samenwerking met ALDI, Asda, TJ Morris, Lidl en nog veel meer retailers.

Paul leeft al meer dan 2 jaar in de cannabis- en hennepindustrie en gelooft dat Naturecan het leven van veel mensen echt zal verbeteren.

Christoforos Pelivanidis

Hoofd Trading

Christoforos is afgestudeerd als Masters en is gespecialiseerd in het ontwikkelen van e-commerce strategieën om verschillende zakelijke uitdagingen aan te gaan.

Hij is meertalig en vloeiend in het Engels, Russisch, Grieks en Duits.

Christoforos heeft internationale ervaring met klanten in Duitsland, Griekenland, Cyprus en Rusland.

Jenny Stiff

Social Media Manager

Jenny heeft de afgelopen vijf jaar gewerkt in sociale media, marketing en PR om merken te helpen groeien.

Hiervoor werkte Jenny als verslaggever voor de Trinity Mirror-kranten in zowel Liverpool als Newcastle, en schreef ze voor hen maandelijkse columns in tijdschriften, kranten en radiopresentaties.

Ze heeft een passie voor gezond leven, yoga en alles wat met sociale media te maken heeft.

Arran Barnes

Financieel controller

Arran is lid van het Chartered Institute of Management Accountants, gespecialiseerd in e-commerce binnen de detailhandel en mode.

Hij heeft een uitgebreide ervaring in commerciële financiën, managementaccounting en business intelligence, inclusief klantgedragsanalyse, digitale marketinganalyse en optimalisatie.

Hij is een gepassioneerd voorstander van CBD, welzijn en fitness.

Tom Saleh

Creative Content Lead

Tom produceert al meer dan een decennium creatieve inhoud, campagnes en inzichten voor wereldwijde namen in voeding, sport, voeding en gezondheidszorg. De merken waarvoor hij werkte zijn onder meer Myprotein, Men’s Health, Co-op Food en Change4Life.

Toegewijd aan een natuurlijk en actief leven, deelt hij graag zijn kennis van goed eten en slim trainen om anderen te helpen bij het maken van hun eigen welzijnskeuzes.

Stacey McDermott

Hoofd Klantenservice

Stacey bracht 15 jaar door bij de General Medical Council in het directoraat Fitness to Practice. De eerste 10 jaar bij de Medical Practitioners Tribunal Service, binnen de sectie Adjudication, waarbij getuigen en dokters werden bijgestaan.

De resterende 5 jaar werkte ze als functionaris voor prestatiebeoordeling, het bijwonen van prestatiebeoordelingen voor artsen in het hele Verenigd Koninkrijk, om ervoor te zorgen dat de beoordelaars de beoordeling uitvoerden in overeenstemming met de GMC-procedureregels en het regelgevingskader.

Daarvoor werkte Stacey voor het Radisson SAS Hotel op Manchester Airport en daarvoor hielp zij Boots gezondheids- en schoonheidsdiensten lanceren in hun flagship store in Manchester.

Moyra Cosgrove

Hoofd Nutrition en Externe Betrekkingen

Moyra Cosgrove heeft haar hele professionele leven in de voedings-, gezondheids- en farmaceutische industrie gewerkt.

Ze heeft een BSc Hons in Humane Voeding van de University of Greenwich en behaalde in 2016 een MSc in Sport Nutrition aan de Liverpool John Moore's University.

Moyra's ervaring strekt zich uit over de voedingssupplementenindustrie, de medische voedingsindustrie en ze is bij vele gelegenheden verschenen op BBC en Sky News.

Blake Turner

US operaties

Blake heeft tien jaar ervaring in het naleven van regelgeving en supply chain management bij grote internationale e-commerce retailers, waaronder Bodybuilding.com. Hij is toegewijd aan strenge, wetenschappelijk onderbouwde kwaliteitsnormen om ervoor te zorgen dat veilig wordt voldaan aan de behoeften van de consument.

Blake, geboren en getogen in het noordwesten van de Verenigde Staten, heeft een passie voor krachtsporten en doet mee aan strongman en powerlifting. Hij heeft diploma's in Engelse literatuur en vreemde talen, evenals taalcertificaten in het Spaans en Duits.

Alexander Rinn Ortiz

Country Manager Duitsland

Half Duitse en half Mexicaan heeft Alex een passie voor voetbal, fitness en mensen helpen gezonder en gelukkiger te leven.

Hij heeft een achtergrond in International Sports Management en een masterdiploma in Management & Digital Business. Voorheen was hij verantwoordelijk voor de Spaanse en Duitse markt voor Myprotein, The Hut Group.

Naturecan uitbreiden naar Duitsland, voornamelijk via e-commerce, digitale marketing en B2B is zijn voornaamste taak.

Sean Addison-Abe

Country Manager Japan

Sean, de helft van de "Addison Bros", werd geboren in Tokio en woonde daar 7 jaar voordat hij naar het Verenigd Koninkrijk verhuisde. Hij is afgestudeerd in Chinees en Management BA, is meertalig en houdt van Azië.

Sean heeft eerdere ervaring met het uitbouwen van de Aziatische markt van Myprotein als e-commerce manager voor Japan en Hong Kong, evenals het oprichten van een Japans bedrijf in fitnesskleding en supplementen. Meer recentelijk heeft hij gewerkt als consultant voor FitFlop, gespecialiseerd in digitale handel, inzicht en optimalisatie.

Hij is gepassioneerd door voetbal, gezondheid en eten.

Rebeca García

Country Manager Spanje

Rebeca is gepassioneerd door gezondheid en alles wat met fitness te maken heeft. Rebeca combineert haar digitale marketingexpertise en strategisch management met haar ervaring als strategieanalist in de financiële sector in Manchester.

Rebeca spreekt vloeiend Spaans, Engels, Italiaans en Frans en is vastbesloten om het beste van Naturecan naar het Spaanse volk te brengen.

Kenji Addison

Marketingmanager Japan

Kenji is half Engels, half Japans en spreekt vloeiend Japans.

De wereldwijde expansie van Naturecan op de Japanse markt stimuleren is zijn voornaamste taak. Gebruikmaken van social media marketing, PR en het verbeteren van klantrelaties met Japanse bedrijven zijn een paar van zijn bezigheden.